سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش رئیس وادا به ادعاهای دوپینگی ونگر

رئیس آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ به ادعاهای سرمربی آرسنال مبنی بر وجود دوپینگ گسترده در فوتبال پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از آن که کمیسیون مستقل وادا در گزارشی ادعا کرد شورای اتحادیه جهانی دو و میدانی از دوپینگ ورزشکاران دو و میدانی روسیه  مطلع بوده ، آرسن ونگر در گفتگو با  رسانه ها گفت دوپینگ در فوتبال به درستی بررسی نمی شود و یوفا و فیفا برای مبارزه با دوپینگ  در فوتبال باید اقدامات بیشتری انجام دهند.
اما کریگ ریدی رئیس اجرایی آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA)   اصرار دارد برای مقابله  دوپینگ در فوتبال سیاست کافی وجود دارد ، هرچند که ونگر تفکری غیر از این دارد.

ریدی گفت: فدراسیون  فوتبال این کشور( انگلیس) دارای سیاست ضد دوپینگ جامع منطقی است که توسط نهاد ضد دوپینگ  بریتانیا - یکی از سازمان های ملی برتر ضد دوپینگ جهان –اداره می شود.

وی افزود ،قبل از جام جهانی گذشته در برزیل، فیفا قبل از آغاز مسابقات از تمام بازیکنان آزمایش دوپینگ گرفت.
آنها تمام نمونه های مناسب را جمع کردند و آنها را به یک آزمایشگاه در سوئیس فرستاده شد که نمونه مثبت وجود نداشت.
به نظر می آید آمارها قابل قبول هستند. من مطمئنم اگر مشکلی وجود داشته باشد، مقامات فوتبال می خواهند بدانند که این مشکل کجا است .
بنابراین اگر مسئله وجود داشته باشد فوتبال  قادر است آن را حل کند زیرا کشور های  برتر دارای سازمان های ملی خوب ضد دوپینگ هستند.
ریدی افزود: برنامه ضد دوپینگ بسیار خوبی توسط یوفا اجرا می شود، به عنوان مثال یوفا دارای سیستم گذرنامه خون بسیار خوبی استو  آنها این موضوع را بسیار جدی گرفته اند.

انتهای پیام
برچسب ها: واکنش ، رییس ، وادا ، ادعا ، دوپیمگ ، ونگر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.