با گذشت 3 روز از آغاز سال نو میلادی، کمیته بین ‌المللی مبارزه با مواد نیروزا به همه ورزشکاران هشدار داد قانون محدودیت 4 ساله برای متخلفان از اولین روزهای سال 2015 هم به اجرا در آمده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، طبق وعده داده شده توسط کمیته بین‌المللی مبارزه با مواد نیروزا "وادا" انجام دوره ای 3 تست طی 12 ماه از ورزشکاران و اعمال محرومیت 4 ساله برای متخلفان از همان نخستین روزهای سال 2015 به اجرا در آمد.

سخنگوی وادا در این باره گفت: همانطور که وعده داده بودیم در همین 3 روز ابتدایی سال هم نمونه‌گیری خون از ورزشکاران با کدهای جدید صورت گرفت. تمامی مواد نیروزای ممنوعه به همراه مشتقات آنان توسط کارشناسان وادا کدگذاری شده و ناشناخته‌ترین مواد هم مورد توجه قرار گرفته شده است. به ورزشکاران هشدار داده شده از انجام تست دو‌پینگ طفره نروند زیرا این کار زیرا این کار هم برای آنان محرومیت به دنبال خواهد داشت.

تمامی این کارها برای پاکسازی کامل ورزش از هرگونه تقلبی صورت می گیرد و اعمال محرومیت‌های سنگین به معنای نابودی عمر ورزشی یک ورزشکار نیست بلکه هدف آن حفظ روح ورزش در شرایطی کاملأ مساوی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار