سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صالحی: قضاوت‌ها در لیگ تیراندازی بهتر از قبل بود

دبیر اجرایی کمیته داوران تیراندازی گفت: برگزاری فینال در لیگ برتر تیراندازی فرصتی برای پوشش نقاط ضعف و قوت داوران است.

سلمان  صالحی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت داوری در مسابقات لیگ برتر تیراندازی اظهار داشت: امسال نسبت به سالهای گذشته داوری در مسابقات لیگ برتر تیراندازی با مشکلات کمتری رو به رو هستیم چون داوران با تجربه‌تر شدند و از کیفیت بالایی در قضاوت لیگ تیراندازی برخوردار هستند.

وی افزود: در لیگ برتر تیراندازی از داوران درجه یک و بین المللی استفاده می‌کنیم تا از بروز اشتباهات احتمالی تا حد امکان جلوگیری کنیم و خوشبختانه در این زمینه تاکنون عملکرد داروان رضایت بخش بوده است.

دبیر اجرایی کمیته داوران افزود: برای بالا بردن کیفیت قضاوت داوران برنامه ریزی کرده‌ایم و مسابقات لیگ برتر تیراندازی این هفته به صورت فینال بود سعی کردیم از داوران کمتری در این مرحله استفاده کنیم تا شروعی برای مسابقات آینده باشد.

وی افزود: برگزاری رقابت‌ها به صورت فینال برای داوری نیز بسیار مفید است اگر زیر ساخت‌ها فراهم شود و دستورالعمل‌ها نیز به درستی تعریف شود قطعا در عملکرد داوران نیز تاثیر گذار خواهد بود.

صالحی ادامه داد: چنین فرایند‌هایی در لیگ برتر باعث پشتوانه سازی داوری تیراندازی می‌شود چون علاوه بر کسب تجربه بیشتر فرصتی برای پوشش نقاط ضعف و قوت خودشان است.

وی درباره پرداخت مطالبات داوران گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی‌ها و درآمدهایی که داشتیم بخشی از مطالبات را پرداخت کردیم و تنها مطالبات چند مسابقه باقی مانده است که تا پایان فصل تسویه می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ ، داوران ، برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.