هفته اول رقابت های سومین دوره لیگ تیراندازی مردان استان گیلان طی دو دیدار با حضور ۲۲ تیرانداز در سالن تیراندازی سردار جنگل رشت پایان یافت.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جواندر دیدار اول دو تیم تفنگ و تپانچه مقاومت در مقابل راه و شهرسازی گیلان به پیروزی رسید.

در دیدار دوم تیم های کانون های فرهنگی دانشگاه گیلان و پاس به رقابت پرداختد، که در این مسابقه، در رشته تفنگ و تپانچه، تیم کانون های فرهنگی دانشگاه گیلان، تیم پاس را از پیش رو برداشت.

برهمین اساس،  در این  هفته، میثم راحلی مقدم از تیم کانون های فرهنگی دانشگاه گیلان با کسب رکورد ۵۸۶٫۵ امتیاز مقام نخست بخش انفرادی رشته تفنگ بادی را از آن خود کرد.
همچنین شاهین محمدی نژاد و سید سجاد علوی هردو از تیم مقاومت به ترتیب رتبه های دوم و سوم بخش انفرادی تفنگ بادی را کسب نمودند.

در بخش انفرادی رشته تپانچه بادی نیز به ترتیب سید محمد امین زاده از تیم کانون های فرهنگی دانشگاه گیلان با کسب رکورد ۵۶۰ امتیاز مقام اول و محمد صدق زارع و محمد رضا حاجتی مدارایی هردو از تیم راه و شهرسازی گیلان به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

شایان ذکر است، دیدار هفته دوم این رقابت ها طی دو دیدار بین تیم های مقاومت و کانون های فرهنگی دانشگاه گیلان – بسیج دانشجویی و پاس روز های چهار شنبه و پنج شنبه مورخ ۱۰ و ۱۱ دی ماه در سالن تیراندازی شهر رشت برگزار خواهد شد.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار