سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

ابلاغ ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای آب رسانی به روستاها

مدیرعامل شرکت آبفار خراسان شمالی گفت: در سال جاری 170میلیارد ریال اعتبار از محل مصوبات سفر رهبری برای آب رسانی به روستاهای استان ابلاغ شده است.

به گزارشگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان،از بجنورد، روش روان افزود : تاکنون افزون بر 239 میلیارد و 306 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح های آبرسانی به روستاهای استان تخصیص داده شده است.

وی اظهار داشت: این مبلغ از محل اعتبارات استانی، ماده 180 قانون برنامه پنجم، ماده 180 ملی، دو درصد نفت، گاز و اعتبارات سفر رهبری، اعتبارات مجتمع های دارای اولویت(ملی)، ماده 10 و 12 بحران، تخصیص یافته و جذب شده است.

وی افزود: در این زمینه از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی بیش از 8591 میلیون ریال و از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای ماده 180 قانون برنامه پنجم (استانی) بیش از 17445 میلیون ریال جذب شده است.

وی همچنین از محل اعتبارات تبصره 9 بند ه، 1150 میلیون ریال نیز برای توسعه و بازسازی شبکه های آب شرب در روستاهای خراسان شمالی ابلاغ و تخصیص یافته است.

روشن روان اظهار داشت: در همین راستا از محل اعتبارات دو درصد درآمد حاصل از فروش و صادرات نفت خام و گاز طبیعی 245 میلیون ریال اعتبار به طرح های آبرسانی روستایی در خراسان شمالی جذب شده است.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.