مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: دو نخبه قرآنی روستایی در نخستین دوره مسابقات قرآن مساجد روستایی کشور که به میزبانی هرمزگان برگزار می شود حضور می یابند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد، هاشم شیرازیان افزود : رشید یزدانی از کانون فرهنگی و هنری شفاء روستای بک پولاد شهرستان راز و جرگلان در رشته حفظ ٢٠ جزء و «رضا باد پروا» از کانون شهدای نجف روستای نجف شهرستان مانه و سملقان در رشته قرائت در نخستین دوره مسابقات قرآن مساجد روستایی کشور که به میزبانی هرمزگان برگزار می شود، حضور می یابند.

وی با بیان اینکه نخستین دوره مسابقات قرآنی کانون های فرهنگی و هنری مساجد روستاهای کشور از ۲۱ تا ۲۳ بهمن ماه سال جاری به میزبانی کانون موعود روستای روتان شهرستان سیریک برگزار می شود، اظهارداشت: در این مسابقات که در دو رشته قرائت و حفظ ٢٠ جزء برگزار می شود، هر رشته ٣٢ شرکت کننده دارد.

شیرازیان ترویج فرهنگ منور قرآنی در مناطق روستایی، شناسایی استعدادهای قرآنی روستاها و فراهم نمودن زمینه رقابت و معرفی برترین ها به جامعه قرآنی را از اهداف برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآنی کانون های مساجد روستایی کشور برشمرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.