سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

خراسان رضوی قهرمان مسابقات بين المللی کاراته

تيم كيوكوشين كاراته كيانسنتر خراسان رضوی با کسب 5 مدال طلا قهرمان مسابقات بين المللی كرج شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، تيم كوكوشين كاراته كيان سنتر خراسان رضوي با 20 كاراته كار توانست با كسب 5 مدال طلا، 2 نقره و 4 برنز با اقتدار به مقام قهرماني مسابقات بین المللی کرج برسد.

این مسابقات با حضور 7 تيم داخلي و تيم هاي ارمنستان، گرجستان، تركيه، عراق، سوريه، داغستان و عراق به مدت 2  روز در رده هاي جوانان و بزرگسالان در كرج برگزار شد.

سرمربي تيم كيوكوشين كاراته كيانسنتر خراسان رضوي با بيان اينكه مسابقات از سطح بسيار بالاي برخوردار بود گفت: تيم هاي شركت كننده در اين دوره از مسابقات با تمام توان، براي كسب عنوان قهرماني آماده بودند اما ما با روحيه در اين مسابقات حاضر شده بوديم و توانستيم مقام قهرماني را كسب كنيم.

محمد خندان افزود: متاسفانه در طول مدت سه ماه كه ما در بدترين شرايط، در اردو بوديم حتي يك نفر از مسئولين ورزش استان براي حمايت و روحيه دادن به ورزشكاران در تمرينات حاضر نشد و ما براي رفتن به اين مسابقات از لحاظ مالی بسيار تحت فشار از بوديم.

وي به پتانسيل نهفته در ورزشکاران استان اشاره و تاکید کرد: پتانسیلهاي بسيار زيادي در استان در رشته هاي ورزشي مختلف نهفته است كه براي كشف اين استعداد ها بايد مسئولين يك برنامه ريزي دقيق و علمي داشته باشند تا بتوانيم نهايت استفاده را از اين استعدادها در جهت موفقيت ورزش استان و كشورمان داشته باشيم.

سرمربي تيم كيوكوشين كاراته كيان سنتر خراسان رضوي با تشکر از تهیه گزارش باشگاه خبرنگاران جوان استان افزود: حضور این رسانه قبل از اعزام بچه ها به مسابقات و پخش آن در اخبار سيماي خراسان رضوي باعث ايجاد انگيزه و بالا رفتن روحيه كاراته كاران شد.

انتهای پیام/ی


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.