سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

کمک یکهزار و 200 میلیارد ریالی دولت به توسعه ناوگان اتوبوسرانی تبریز

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت از محل مالیات و ارزش افزوده یک هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری تبریز کمک کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به نقل  از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی  پورمهدی در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس سیاست گذاری شورای ترافیک و توافق با شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز، توسعه حمل و نقل عمومی جزو اولویت های مدیریت این استان است.

وی با بیان این که دولت با محدودیت منابع مالی مواجه است، افزود: با این حال در سال گذشته40 میلیارد ریال و در سال جاری 25 میلیارد ریال به صورت مستقیم به توسعه حمل و نقل عمومی در شهر تبریز اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین سرمایه گذاری در طرح قطار شهری تبریز در دو سال گذشته انجام شده است، گفت: بیشترین سرمایه گذاری شهرداری تبریز نیز در سال آتی در حوزه حمل و نقل عمومی و توسعه ناوگان اتوبوس رانی خواهد بود.

وی گفت: سرمایه گذاری شهرداری در حوزه نرم افزاری و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی طی سال آتی در بودجه شهرداری نیز پیش بینی شده است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی افزود: امسال تعدادی اتوبوس جدید وارد ناوگان اتوبوس رانی تبریز شده و تعدادی هم در حال بازسازی است.

شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه طبق ماده واحد (قانون تاسیس شرکت اتوبوسرانی عمومی) مصوب سال 1331هجری شمسی مجلس شورای ملی و سنا در تاریخ 28 اردیبهشت 1345 هجری شمسی تاسیس شد.

این شرکت در زمان حاضر نقش مهمی در جابجایی درون شهری جمعیت یک میلیون و 800 هزار نفری این شهر دارد.
انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.