سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جایزه ادبی طاهره صفارزاده دو سالانه می‌شود

جایزه ادبی «طاهر صفارزاده» قرار است به صورت دو سالانه برگزار شود.

رضا اسماعیلی، شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جایزه ادبی طاهره صفارزاده گفت: بر طبق آخرین تصمیمی که در خصوص جایزه ادبی طاهره صفارزاده در دبیرخانه این جایزه ادبی گرفته شد، جایزه ادبی طاهره صفارزاده به صورت دو سالانه برگزار خواهد شد.

وی افزود:  دو سالانه شدن جایزه ادبی طاهره صفارزاده، بدین منظور بود که کیفیت و گستردگی جایزه افزایش یابد تا فرصت کافی برای برنامه‌ریزی شایسته‌تر در این زمینه داشته باشیم. از طرف دیگر هنگام انتشار فراخوان جایزه ادبی «طاهره صفارزاده» پژوهشگران، اساتید و دانشجویان فرصت بیشتری خواهند داشت تا مقالات و پژوهش‌های ادبی شایسته‌تر و متناسب با شأن علمی و ادبی «طاهره صفارزاده» به دبیرخانه جایزه ادبی ارسال کنند.

این شاعر ادامه داد: جایزه ادبی «طاهره صفارزاده» به طور معمول هر سال همزمان با درگذشت این شاعر برگزار می‌شد و امسال نیز در آبان ماه این جایزه ادبی را اجرا کردیم. جایزه ادبی «طاهره صفارزاده» در سال جاری با استقبال خوبی روبرو بود. در سال‌های آتی سعی می‌کنیم با اتخاذ شیوه‌ای جدید، سطح کیفی جایزه ادبی «طاهره صفارزاده» افزایش یابد.

اسماعیلی با اشاره به نحوه گزینش داوران در هنگام دو سالانه شدن جایزه ادبی «طاهره صفارزاده»، تصریح کرد: به طور طبیعی با توجه به آنکه برگزاری جایزه ادبی «طاهره صفارزاده» به صورت دو سالانه خواهد بود، در گزینش داوری‌های این جایزه ادبی نیز تجدید نظر خواهد شد و از اساتید دانشگاهی که در این زمینه شعر و شخصیت ‌«طاهره صفارزاده» تحقیقاتی انجام داده‌اند استفاده بیشتری خواهیم کرد.



انتهای پیام / 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.