سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

جمع‌آوري 6 ميليارد ريال زكات در سلطانيه

مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان سلطانيه از جمع‌آوري 6 ميليارد ريال زكات در سلطانيه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ محسن احمدي گفت: دبيرخانه شوراي زكات شهرستان سلطانيه همزمان با سراسر كشور و در راستاي جذب مشاركت‌هاي مردمي آغاز به فعاليت كرده است.

وي با اشاره به اينكه فعاليت دبيرخانه شوراي زكات در راستاي تبيين مردم در امر پرداخت زكات و همچنين آثار و زكات مثبت پرداخت زكات در جامعه مطلوب بوده است، اضافه كرد: در اين راستا اقدام به برگزاري جلسات با روحانيون و همچنين كشاورزان اقدام كرده است.

مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان سلطانيه با بيان اينكه در دین اسلام تاکید بسیاری بر پرداخت زکات و کمک به محرومان از این طریق شده است، افزود: به منظور تبيين بهتر مردم روحانيون با حضور در مناطق مختلف شهرستان نسبت به بيان آموزه‌هاي ديني در امر زكات اقدام مي‌كنند.

اين مسئول با اشاره به اينكه در قالب شناسايي ظرفيت‌هاي شهرستان نيز جلسات چهره به چهره با كشاورزان عمده‌كار انجام شده است، تصريح كرد: نتايج اين جلسات بسيار مطلوب بوده است.

مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان سلطانيه در ادامه با اشاره به جمع‌آوري 6 ميليارد و 221 ميليون ريال زكات در شهرستان سلطانيه تصريح كرد: طبق برنامه‌های ابلاغی 60 درصد از زکات جمع‌آوری شده در راستای رفع نیازهای محرومان و 40 درصد نیز در راستای ساخت پروژه‌های عام‌المنفعه هزینه شده است.



انتهای پیام/س

برچسب ها: جمع آوری ، زکات ، سلطانیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.