سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبعیض علیه دانشجویان پرستاری در بیمارستان‌ها

عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور، بر مخالفت جدی هیئت مدیره نظام پرستاری بندرعباس با اجرای طرح تربیت پرستار بیمارستانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نظام پرستاری، حمیدرضا عزیزی به جزئیات دیدار اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری استان هرمزگان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس اشاره کرد و گفت: در این دیدار تاکید شد که هیئت مدیره نظام پرستاری بندرعباس با طرح تربیت پرستاری بیمارستانی به جد مخالف است.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری بندرعباس افزود: در شرایط فعلی و در نشستی که با دوستان دانشکده پرستاری داشتیم هم اکنون در مراکز آموزشی درمانی از کمبود شدید امکانات جهت برگزاری حداقل کلاس ها و کنفرانس های آموزشی گله مند هستند.

عزیزی از عدم برخورد مناسب با دانشجویان پرستاری در بیمارستان ها، تبعیض های فاحش و عدم امکانات کافی جهت مربیان و اساتید پرستاری، به عنوان گوشه ای از گلایه ها و اعتراضات جامعه پرستاری نام برد و گفت: طرح تربیت پرستار بیمارستانی مغایر روند رو به رشد و بالنده پرستاری آکادمیک است و باعث و خدشه دار شدن هویت و کیان پرستاری می شود.

عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور با تاکید بر اینکه شدیدا با این طرح مخالف هستیم، ادامه داد: در این جلسه، همچنین گلایه از پرداختی های با تاخیر، مبلغ ناچیز و عدم شفافیت در نحوه محاسبه کارانه بطور مثال پرداخت مطالبات صرفا در ۴ ماه اول و آن هم به صورت علی الحساب در برخی مراکز درمانی، مطرح گردید.



انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.