سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

تشکیل یاوران آب در خراسان جنوبی

طرح یاوران آب با تشکل سازی دانش آموزی از اول ابتدایی تا اول متوسطه در دو گروه برادران به نام پیشتازان و خواهران به نام فرزانگان در استان انجام می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ رییس سازمان دانش آموزی هدف ازتشکیل طرح یاوران آب گفت: دانش آموزان را باید نسبت به بحران آب حساس کرد.

بااطمینان با اشاره به اینکه سازمان دانش آموزی تربیت تشکیلاتی دانش آموزان را بر عهده دارد، افزود:با توجه به اینکه دانش آموزان ارتباطی که با لایحه های جامعه از طریق نهاد مدرسه و خانواده دارند، می توانیم این فرهنگ سازی را در جامعه ایجاد کنیم.

وی اظهار کرد: در این طرح دانش آموزان به عنوان یاوران آب تربیت می شوند و اطلاعات کافی در مورد سرانه مصرف آب و دیگر اطلاعات منبع آبی به آنها داده خواهد شد که این فرهنگ سازی را به بطن جامعه ببرند.

وی تصریح کرد:در ابتدا دانش آموزان همراه با پوشش خاصی که برای آنها طراحی شده است به عنوان یاوران آب سازماندهی می شوند و با استفاده از کارگاه های آموزشی برای مربیان و دانش آموزان و همچنین بازدید از تصفیه خانه ها و سد های استان و اردو های آموزشی وضعیت آب را به چشم ببینند که این مشاهده تاثیر پذیری بیشتری را در خصوص آشنایی با روند تولید آب و راه های صحیح استفاده از آن را دارد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.