سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارنست: رفتار ایران با ملوانان آمریکایی محترمانه است

سخنگوی کاخ سفید تایید کرد شرایط تفنگداران آمریکایی اطمینان بخش و رفتار مسئولین ایرانی با آن ها محترمانه و انسانی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید غروب سه شنبه در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان گفت که واشنگتن در ارتباط با مقامات ایران اطمینان پیدا کرده است که ملوانان آمریکایی در شرایط امنی بسر می برند و رقتار مسئولین ایرانی با آن ها محترمانه است.

وی با بیان این که مقامات رسمی دولت آمریکا در تماس با ایرانی ها بطور مستمر شرایط این تفنگداران را رصد می کنند، گفت: نکته مهم و قابل توجه از نظر واشنگتن این است که مقامات ایرانی در تماس با آمریکایی ها به آن ها اطمینان داده اند که ملوانان مذکور می توانند بدون وقفه و بی هیچ مشکلی به سفر خود ادامه بدهند.

ارنست در عین حال مدعی شد به دلیل همین اقدامات «تحریک‌آمیز» است که باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا توافق هسته‌ای با ایران را در اولویت خود قرار داده است.

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه اعلام کرد: در ساعت 16:30 سه شنبه مورخ 22/10/94 دو فروند شناور رزمی امریکایی حامل ده تفنگدار مسلح که وارد آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در حوالی جزیره فارسی شده بودند، توسط واحدهای شناوری رزمی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه توقیف و به جزیره فارسی منتقل شدند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.