سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

حضور 400 ناشر در نمایشگاه کتاب خوزستان

400 ناشر در دهمين نمايشگاه کتاب خوزستان شرکت می کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان گفت: اين نمايشگاه کتاب ها با 30 درصد تخفيف از روز 30 دي ماه  در اهواز  آغاز بکار مي کند.

همايون قنواتيان افزود : امسال مهماناني از کشور از جمله مدير گروه فرهنگي يونسکو، معاون فرهنگي اجتماعي وزارت کشور، مديرکل روستايي و مناطق محروم وزير کشور، معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و معاون فرهنگي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان همزمان با نمايشگاه در استان حضور دارند که جلسات خود را در باره پايتخت کتاب و جشنواره روستاها و عشاير دوستدار کتاب برگزار با مسئولان استان جلسات متعدد را خواهند داشت.       

وي تجليل از فعالان حوزه کتاب ، کتابخواني و دانش، نقد و بررسي، رونمايي از کتاب، کارگاه داستان نويسي ، نشست هاي ادبي، کارگاه کاربرد ويراستاري و نشانه هاي درست نويسي را از جمله برنامه هاي جانبي دهمين نمايشگاه کتاب خوزستان بيان کرد و اظهارداشت : برگزاري جشنواره کتاب سال ، اعلام فراخوان جشنواره مکتب جنوب، جشنواره من هم کتاب مي نويسم و خريداري ٨٠ ميليون تومان کتاب از ناشران استان را از جمله  برنامه هايي است که تا پايان سال انجام خواهد شد.

 مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان درباره تشکيل شوراي نظارت بر کتاب در استان اظهار داشت: کارهاي اداري لازم براي تشکيل شوراي نظارت بر کتاب در استان انجام شده است و اسامی اعضا نيز اعلام شده است ، خوشبختانه ٩٠ درصد کار پيش رفته و با رسيدن احکام به دست ما، هيات نظارت تشکيل و کار خود را آغاز خواهد کرد.

دهمين نمايشگاه  کتاب خوزستان  تا روز 6 بهمن ماه  صبح ها از ساعت ٩ تا ١٢ و بعدازظهرها از ساعت١٦ تا ٢١ در نمايشگاه بين المللي خوزستان واقع  در کيانپارس  اهواز آماده  بازديد علاقمندان کتاب و کتابخواني  است.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.