سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار برای احیای چمن سلطانیه

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع و گردشگری استان زنجان با اشاره به رشد توسعه گردشگری سلطانیه از اختصاص 5 میلیارد ریال برای احیا چمن سلطانیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، در جلسه دیدار فرماندار شهرستان– شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سلطانیه با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان به اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار برای احیای چمن سلطانیه اشاره کرد و افزود؛ با حمایت های فرماندار شهرستان سلطانیه، احیای چمن تاریخی سلطانیه یک از طرح های خوب و آینده دار در شهرستان سلطانیه خواهد بود.

 یحیی رحمتی، وجود جاده ترانزیت و اتوبان زنجان-قزوین در کنار را دسترسی به شهر سلطانیه را از زیر ساختهای رشد و توسعه گردشگری سلطانیه توصیف کرد.

وی ادامه داد: توسعه گردشگری سلطانیه رو به رشد است.
 
رحمتی با اشاره به شیب مناسب و در حال رشد گردشگری در سلطانیه افزود: در سال 91 میزان گردشگر خارجی در گنبد سلطانیه کمتر از هزار نفر بوده‌است.
 
 وی تصریح کرد؛ این رقم در سال 94 به بیش از پنج هزار نفر افزایش داشته است و اگر زیر ساختهای گردشگری مناسب باشد این 5 هزار نفر اسباب تبلیغات مثبت خواهند بود.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.