سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

رفع مشکل شبکه های آبیاری تحت فشار شرق گرگر

مشکلات موجود در ايستگاه هاي 1و 5 و 6 شبکه هاي آبياري تحت فشار شرق گرگر، شناسايي و به دست متخصصان داخلي برطرف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدير عامل شرکت آبياري کارون بزرگ (گتوند) گفت: با هدف تامين آب اراضي ناحيه 3 شبکه هاي آبياري تحت فشار شرق گرگر، مشکلات برقي و مکانيکي موجود در طرح آبياري تحت فشار شناسايي و با همکاري معاونت حفاظت و بهره برداري و مجري طرح، با يک اقدام هماهنگ به دست متخصصان داخلي برطرف و تامين آب اراضي مذکور به صورت آزمايشي آغاز شد.

مسعود صادقي با اشاره به اين که ناحيه سه، از شبکه آبياري تحت فشار شرق گرگر داراي شش ايستگاه پمپاژ تحت فشار است و حدود 820 هکتار از اراضي اين ناحيه را آبياري مي کند، افزود: با توجه به اهميت موضوع نسبت به رفع اشکال از خط انتقال آب در 7 نقطه به طول 12کيلومتر اقدام شد.

وي تصريح کرد: اندازه اين لوله ها 1000 -700-500 ميليمتري و از جنس پلي اتيلن و فلزي مي باشند و اور هال کامل شبکه برق فشار متوسط 33 کيلو ولت به طول 15 کيلومتر و همچنين تعمير اورهال الکتروپمپ هاي ايستگاه هاي پمپاژ وترانس ها نيز از برنامه هاي انجام شده در اين زمينه بوده است.

شرکت بهره‌برداري از شبكه‌هاي آبياري کارون بزرگ(گتوند) مناطق عقيلي، گتوند، ديمچه، مياناب شوشتر، شرق رودخانه گرگر و شمال شرق اهواز را به وسعتي حدود يکصد هزار هکتار زير پوشش دارد.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.