سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

قهرمانی مس سونگون، درلیگ فوتسال

تیم فوتسال مس سونگون، در انتظار معجزه ای برای قهرمانی در لیگ برتر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ هفته پایانی لیگ برتر فوتسال، امروزدر حالی برگزار می شود که مس سونگون پس از تساوی بدموقع در بازی گذشته، موقعیت بسیار خوبش برای کسب عنوان قهرمانی رقابت ها را به تاسیسات دریایی داد تا در گام آخر، کارش به اما و اگر بکشد.

شاگردان افضل که صدرنشین لیگ بودند، هفته گذشته مقابل یاسین پیشرو قم با نتیجه سه بر سه متوقف شده و صدر جدول را به تاسیسات دریایی دادند. با این نتیجه، مس سونگون با 49 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به شاگردان شمسایی، در رده دوم قرار گرفت.

بدین ترتیب مس سونگون در هفته پایانی مسابقات، در خانه با میثاق 30 امتیازی مصاف می کند و تاسیسات دریایی در مشهد مقابل فردوسی به میدان می رود و در صورت پیروزی تاسیسات دریایی، این تیم می تواند به مقام نخست برسد و قهرمانی نماینده تبریز فقط در شرایطی به دست می آید که تاسیسات دریایی امتیاز از دست بدهد و این تیم بتواند مقابل میثاق پیروز شود.

البته با شکست تیم تاسیسات دریایی مقابل فردوسی و تساوی گیتی پسند با شرکت حفاری در بازی همزمان، حتی تساوی تیم مس سونگون هم می تواند این تیم را به قهرمانی برساند، با این حال، سه تیم 49 امتیازی تاسیسات دریایی، مس سونگون و گیتی پسند در بالای جدول قرار دارند و رقابت خیلی سختی در بازی های فردا دارند.

در بازی رفت، مس سونگون موفق شده بود با نتیجه چهار بر سه حریفش را شکست دهد و شاگردان افضل امیدوار هستند با رقم خوردن نتایج دلخواه‌شان، فصل خوب خود را تکمیل کنند.

این بازی از ساعت 16 در سالن شش هزار نفری پورشریفی تبریز برگزار می شود.

دبیری هم که با 42 امتیاز در رده چهارم قرار دارد، در بازی فردا به مصاف آذرخش بندرعباس می رود و هر نتیجه ای که در این بازی رقم بخورد، دبیری در رده چهارم ماندنی می شود.

البته گفته می شود که احتمال دارد این بازی به علت عدم حضور تیم دبیری در بندرعباس به علت مصدومان زیاد و تیم آذرخش به علت مشکلات مالی برگزار نشود و مشخص نیست سه امتیاز بازی به کدام تیم برسد.
انتهای پیام/ف

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.