سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

افتتاح و بهره برداری از 542 واحد مسکن مهر در اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۵۴۲ واحد مسکن مهر در سطح استان اردبیل همزمان با دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ خلیل محبت‌خواه در بازدید از شهرک مسکن مهر اندیشه اردبیل اظهار داشت: از مجموع 41 هزار و 500 واحد مسکن مهر احداث شده در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان، 37 هزار و 189 واحد تاکنون مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی انجام شده 542 واحد دیگر از واحدهای مسکن مهر در دهه مبارک فجر تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود، افزود: مقرر شده تعداد 3 هزار و 769 واحد باقی مانده نیز در سال آینده تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد تا پرونده مسکن مهر استان اردبیل بسته شود.

محبت‌خواه با اشاره به تکمیل خدمات روبنایی در شهرک‌های مسکن مهر بیان کرد: تعداد 6 باب مدرسه در شهرک های مسکن مهر استان در حال ساخت است که براساس مصوبه شورای مسکن استان دو باب مدرسه نیز به سهمیه شهر اردبیل اضافه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه تصریح کرد: سایر کاربری‌ها اعم از بهداشتی، درمانی، آموزشی، ورزشی، فضای سبز و سایر موارد که در طراحی شهرک های مسکن مهر استان لحاظ شده تحویل دستگاه‌های مربوطه شده است تا در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.