سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

وجود زیرساخت های مورد نیاز سرمایه گذاری در 80 درصد شهرک های صنعتی لرستان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: 80 درصد شهرک ها و نواحی صنعتی استان زیرساخت های لازم برای حضور و فعالیت سرمایه گذارای را دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدی از ایجاد زیرساخت های مخابراتی و رفع مشکل اینترنت و فیبر نوری در این شهرک ها خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت و نقش زیرساخت مخابراتی برای سهولت کسب و کار و تاثیر آن در ورود به بازارهای جهانی، ایجاد این بستر ها به طور ویژه پیگیری شد.

وی گفت: در این راستا امسال تاکنون برای پنج شهرک حدود 9 میلیارد ریال قرارداد مخابراتی منعقد شده و پیگیری برای رفع مشکل اینترنت و زیرساخت های مخابراتی هشت شهرک نیز انجام شده است.

محمدی افزود: در این راستا مقرر شد شرکت مخابرات عملیات اجرایی و تحویل طرحهای فیبر نوری شهرک صنعتی الشتر و ناحیه صنعتی مرزیان ، اجرا و تحویل طرح های فیبر نوری شهرک های صنعتی دورود دو و اشترینان در دو ماه آینده ، و اجرا و تحویلطرح های شبکه داخلی شهرک های صنعتی خرم آباد یک ، الیگودرز و بروجرد تا پایان سال انجام شود.

وی گفت: تامین زیرساخت های لازم از جمله آب، برق، گاز و تلفن برای شهرک ها و نواحی صنعتی از جمله وظایف شرکت شهرک های صنعتی است.

محمدی از 19 شهرک و ناحیه صنعتی قابل واگذاری در لرستان حدود 80 درصد دارای تمامی امکانات زیربنایی اولیه جهت استقرار متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی بوده که از این تعداد 14 شهرک دارای زیرساخت مخابراتی و 9 شهرک دارای فیبر نوری هستند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.