سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

تنها شرکت ایرانی در نمایشگاه بین المللی نساجی در ایتالیا حضور یافت

مسوول روابط عمومی دانشگاه سمنان از حضور شرکت فناور پارک علم و فناوری این دانشگاه به عنوان تنها شرکت ایرانی در نمایشگاه بین المللی ایتالیا خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، دکتر احسان برهانی با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت صنعتی مهارت سمنان به نمایندگی از پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و با حمایت مالی و معنوی این مجموعه، در این نمایشگاه بین المللی حاضر و محصولات و دستاوردهای تولیدی خود در زمینه صنعت نساجی را در معرض دید بازدید کنندگان کشورهای مختلف قرار داد که با استقبال قابل توجه آنان و بازرگانان مواجه شد.

دکتر برهانی با بیان اینکه این نمایشگاه هر چهار سال یکبار در یکی از کشورهای اروپایی برگزار می شود اضافه کرد: این نمایشگاه یکی از نمایشگاه های مهم و معتبر در ارتباط با صنعت نساجی به شمار می رود. 

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه، شرکت های بین المللی صاحب نام از کشورهای بلژیک، چین، ایتالیا، آلمان و... ماشین آلات خطوط مقدمات ریسندگی، تابندگی، بافندگی، تجهیزات آزمایشگاهی و کنترل کیفی و قطعات یدکی و تجهیزات کلیه ماشین آلات نساجی را به نمایش گذاشتند .

مسوول روابط عمومی دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد: شرکت صنعتی مهارت سمنان به مدیرعاملی پرویز ذبیحی به عنوان تنها غرفه دار ایرانی باعث افتخار و سربلندی نام ایران و دانشگاه سمنان در این نمایشگاه بین المللی شد.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد
انتهای پیام/ب
برچسب ها: شرکت ، سمنانی ، نمایشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.