سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذربایجان غربی،

وصول میلیاردی درآمد دولت در 9 ماهه اول سال94

معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان،از میزان وصول درآمدهای استان در 9 ماهه سال 94 خبرداد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از ارومیه ؛طهماسب حاجی حسینلو در رابطه با درآمدهای 9 ماهه استان گفت: میزان وصول درآمدهای مالیاتی طی 9ماهه سال 94، با 18 درصد رشد، معادل 4131میلیارد ریال بوده که 2823 میلیارد ریال از رقم مزبور از محل درآمد مالیاتهای مستقیم و 1308 میلیارد ریال دیگر نیز، از محل درآمد مالیاتهای غیرمستقیم است.

رئیس خزانه معین استان آذربایجان غربی افزود: سایردرآمدها که متشکل از درآمدهای حاصل از مالکیت دولت، درآمدهای حاصل از خدمات و فروش کالا، درآمدهای حاصل از جرایم و خسارات و درآمدهای متفرقه می‌باشد، با 11.5 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیش از 867 میلیارد ریال وصولی داشته است.

ایشان با اشاره به سهم 83درصدی درآمدهای مالیاتی، اظهار داشت: تحقق شعارهای مالیاتی و درآمدی دولت در برگیرنده مضامین اخذ مالیات و کسب درآمدهای دولتی جهت افزایش سطح خدمات عمومی و گسترش سرمایه‌گذاری‌های دولت در استان است.


معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی، اصلاح نظام مالیاتی در ابعاد مختلف نظیر اصلاح قوانین و مقررات مالیات‌ها، اصلاح نرخها و معافیت‌های مالیاتی را از راه‌کارهای دسترسی مؤثر به  اهداف کلیدی نظام مالیاتی کشور برشمرد.

انتهای پیام/پ


برای آگاهی از اخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


برچسب ها: درآمد ، خزانه ، مالی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.