سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

ده شب جشن به مناسبت دهه فجر

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: جشن های انقلاب به مدت 10 شب در محل خانه شهر کرمان با محوریت دستگاه های اجرایی استان کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمان،  بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، نقی عظیمی زاده در جلسه مشترک شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی و شورای راهبردی اطلاع رسانی استان کرمان با محوریت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: برنامه ریزی برای برگزاری این جلسات در کمیته ادارات و نهادهای ستاد دهه فجر استان کرمان در دست انجام است.

وی تصریح کرد: تلاش می شود که جشن های انقلاب هر چه باشکوه تر برگزار شود.

وی ادامه داد: ایجاد امید در جامعه مهترین کار در حوزه روابط عمومی برای ادای دین به انقلاب و نظام در همه زمان ها به ویژه در ایام الله دهه فجر است.

وی خاطرنشان کرد: در سال 57 انقلابی با رهبری های امام راحل در کشور شکل گرفت که مقام معظم رهبری نیز اکنون سکاندار آن هستند و حراست از دستاوردهای این انقلاب امری بسیار مهم است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان بر ارائه گزارشات صادقانه به مردم در دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: نماینده عالی دولت در استان کرمان، توسعه بر محور ولایت را یکی از اولویت ها دانسته اند و ما در دنیای امروز برای امید آفرینی نیازمند توسعه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: درانقلاب اسلامی توسعه در حوزه سیاست به مانند توسعه سیاسی در غرب نیست بلکه مبتنی بر ارزش های اخلاقی و اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه سیاست ما عین دیانت ماست، ادامه داد: دیانت ما مجموعه ای از اخلاقیات است که در قالب دین مبین اسلام مطرح شده است.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی این اندیشه ها نقش مهمی در امید آفرینی دارند.

وی در ادامه به راه اندازی کاروان انقلاب در صدا و سیما اشاره کرد وگفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها باید همکاری لازم برای اجرای این طرح را داشته باشند.

عظیمی زاده در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل شورای راهبردی اطلاع رسانی در استان کرمان اشاره کرد و گفت: این شورا بر اساس تاکید استاندار کرمان شکل گرفته است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/ب

برچسب ها: جشن ، دهه فجر ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.