سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

لزوم پرهیز از کشمکش های سیاسی و جناحی در برنامه های دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: پرهیز از ورود به جناج های سیاسی و تبلیغات انتخاباتی باید در برگزاری ایام الله دهه فر همواره مدنظر باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مهدی صدفی افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات، جناح های سیاسی سعی می کنند به نوعی خود را در مراسمات دخالت داده و از این فرصت ها استفاده کنند اما باید آئین های دهه فجر به دور از کشمکش های سیاسی و جناحی باشد.

وی تاکید کرد: پرهیز از ورود به جناج های سیاسی و تبلیغات انتخاباتی نیز باید در برگزاری ایام الله دهه فر همواره مدنظر باشد.

وی خاطرنشان کرد: در ستاد دهه فجر استان کرمان قریب 25 کمیته تشکیل شده است که مسئولیت هر یک از کمیته ها با دستگاه های اجرایی یا تشکل های مردمی است.

صدفی گفت: دشمنان با مطرح کردن مسائل و مشکلات سعی می کنند ناکارآمدی نظام را مطرح کنند که در برنامه های گرامیداشت دهه فجر باید با تبیین دستاوردهای انقلاب ، این توطئه دشمنان را خنثی کرد.

وی تحکیم بخشی به ارکان اصلی انقلاب را یکی از محورهای برنامه های دهه فجر دانست و افزود: حضور مردم در صحنه پایبندی و دلبستگی مردم به نظام را به نمایش می گذارد.

وی تصریح کرد: امید آفرینی از دیگر محورهای برنامه های دهه فجر است زیرا دشمن همواره به دنبال ناامید کردن ملت است و با این توطئه سعی می کند که همه موفقیت ها را کمرنگ جلوه دهد.

وی دشمن شناسی و دشمن ستیزی را از دیگر رویکردهای برنامه های دهه فجر دانست و گفت: ایجاد فضای شادابی و نشاط در جامعه نیز در ایام الله دهه فجر دنبال می شود.

وی بر فراگیر بودن برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: با برنامه ریزی لازم باید جنبه مردمی بودن برنامه ها به خوبی حفظ شود.

وی تصریح کرد: دهه فجر متعلق به همه مردم است و همه مردم در برگزاری آن سهیم هستند

صدفی بر بهره گیری از فضای مجازی نیز تاکید کرد و گفت: همه نهادها باید یک مراسم محوری برای خود در نظر بگیرند و دراین رابطه برمحتوا و تاثیرگذاری برنامه نیز توجه لازم راداشته باشند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: پرهیز ، سیاسی ، جناحی ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.