سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

فتنه جدید دشمنان از پروژه نفوذ سرچشمه می‌گیرد

فتنه جدید دشمنان از پروژه نفوذ سرچشمه می‌گیردوجنس فتنه جدید، فرهنگی است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ حیدرمصلحی وزیراطلاعات احمدی نژاد دراردکان یزددر یادواره شهدای اردکان با اشاره به پروژه نفوذ گفت: دشمن به طور قطع برنامه‌ریزی دارد و در انتخابات پیش رو می‌خواهد که پروژه نفوذ خود را به ثمر برساند..

مصلحی افزود: نفوذ یک طراح دارد و این طراح می‌خواهد انقلاب را از الگو بودن ساقط کند و برای همین منظور نیز داعش را به وجود آورده تا اسلام و انقلاب اسلامی را خشن و افراطی نشان دهد اما انقلاب اسلامی مسیر خود را می‌پیماید و ایمان داریم که همه توطئه‌های دشمن به خود او باز می‌گردد.

وزیر سابق اطلاعات بیان کرد: در بحث انتخابات پیش‌رو نیز جریان استکباری درصدد نفوذ و فتنه است و مهم‌ترین شاخص‌ این فتنه این است که دشمن با رخنه نرم فتنه و نفوذ را دنبال می‌کند و این امر نیازمند هوشیاری بیش از پیش ملت ایران است..

مصلحی خاطر نشان کرد: ظهور فتنه در بستر اجتماعی است یعنی مانند فتنه 88، جمعیت‌های میلیونی را به خیابان نمی‌کشند و اراذل و اوباش را هزینه نمی‌کنند بلکه در فتنه جدید، عده‌ای به خیابان‌ها می‌آیند تا مطالبات خود را مطرح کنند و عده‌ای می‌گویند کاری نداشته باشید و اجازه دهید مطالبات خود را مطرح کنند..

وی عنوان کرد: این فتنه پیچیده است یعنی طوری به میدان می‌آیند و دم از رهبری می‌زنند که بچه‌های حزب‌اللهی تردید پیدا می‌کنند که اینها طرفدار ولایت‌فقیه هستند یا ما؟

وی تصریح کرد: شاخصه بعدی فتنه جدید این است که در ابتدا نمی‌توان آن را تشخیص داد ضمن اینکه این فتنه جنس فرهنگی دارد زیرا دشمن به این نتیجه رسیده که اگر مبانی انقلاب را هدف قرار دهد، به نتیجه می‌رسد..

مصلحی یادآور شد: اکنون می‌بینیم که به دنبال همین نقشه دشمن، در مناطقی که دارالعباده و دارالمومنین است، برای کنسرت‌سازی هزینه و با وقاحت تمام از آن دفاع می‌کنند.

وی، یکی دیگر از شاخصه‌های فتنه جدید را تاثیرگذاری در حوزه‌های مختلف به ویژه در مباحث اقتصادی اعلام کرد و افزود: در این فتنه مباحث اقتصادی مطرح می‌شود تا کشور نتواند حرکت کند که در نهایت 20 درصد مسائل اقتصادی به تحریم‌ها برمی‌گردد.

وزیر اطلاعات در دولت دهم بیان کرد: وقتی نقدینگی ما در دو سال اخیر 2.5 برابر شده و این درآمد در بخش تولید هزینه نمی‌شود، هر روز شاهد تعطیل شدن کارخانه‌ها هستیم و اینها همه مقدمه‌های توطئه نرم دشمن است.

انتهایی پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.