سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درپی انتخاب ترکی به عنوان بهترین داور نیم فصل؛

کامرانی فر:ترکی شایستگی بهترین ها را دارد

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال معتقد است محسن ترکی شایستگی حضور در میادین معتبر جهانی را دارد.

حسن کامرانی فر در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخاب محسن ترکی به عنوان داور برتر نیم فصل لیگ برتر بیان کرد:دلیل انتخاب ترکی به این عنوان عملکرد و قضاوت های خوب وی در این فصل است، ترکی در نیم فصل بازی‌های حساسی مانند دربی تهران و بازی پرسپولیس و تراکتورسازی  را سوت زد و به نظر من وی شایستگی کسب این عنوان را داشت.
 
وی ادامه داد: ناظران در پایان هر بازی گزارش خود را به دپارتمان تحویل می دهند و پس از ارزیابی این عملکردها داور برتر انتخاب می شود.
 
عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره افزایش نیافتن دستمزد داوران اضافه کرد: داوری ایران در مسائل داوری و سیستم های الکترونیکی با مشکلاتی روبروست اما نمی‌توان به خاطر این مسئله حق را به داوران بدهیم تا داوران ضعیف کار کنند.
 
وی ادامه داد: درباره این موضوع مسئولان کمیته داوران تلاش‌های زیادی را انجام داده‌اند و در جلسه آخر کمیته داوران نیز در این مورد صحبت های فراوانی شد اما در مورد اجرایی شدن آن هنوز مواردی مانده است.
 
کامرانی فر در پایان خاطر نشان کرد: در خصوص افزایش دستمزد داوران فدراسیون فوتبال باید ورود کند تا با مشورت کمیته بتوانیم داوران را تامین مالی کنیم.
 
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 

برچسب ها: نیم فصل ، فدراسیون ، ترکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.