سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

هفت هزاردانش آموز کهگیلویه وبویراحمدی دراردوی راهیان نور شرکت کردند

معاون اجرایی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای پشتیبانی بسیج دانش آموزی گفت: ابتدای امسال تاکنون بیش از هفت هزار دانش آموز از مدارس این استان در اردوی راهیان نور شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سرهنگ احمد آسوده در نشست شورای پشتیبانی بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد افزود:این دانش آموزان در دو بخش پسران و دختران از مهر امسال تاکنون در اردوهای سه روزه از مناطق عملیاتی شلمچه،فکه،هویزه و اروندرود دیدن کردند.

وی بیان کرد: در این اردوها راویان دفاع مقدس در طول سفر خاطراتی از حماسه های جاودان رزمندگان اسلام درهشت سال دفاع مقدس را برای نوجوانان وجوانان بیان کردند.

سرهنگ آسوده اظهار کرد: آموزش وپرورش بعنوان دستگاه فرهنگی عظیم نقش اساسی در جبهه فرهنگی دارد وباید از این ظرفیت استفاده کرد.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد هم در این شنست گفت:برنامه راهیان نور شامل 9 هزار دانش آموز پایه دوم متوسطه دوره دوم است که پس از برگزاری امتحانات سایر دانش آموزان نیز اعزام می شود.

هادی زارع پور گفت:طرح شباب با محتوای ایجاد شرایط مطلوب استفاده از فضای مجازی مدارس اجرا می شود.

فرمانده بسیج دانش آموزی استان نیز دراین نشست گفت:برنامه جامع خبرنگاران بسیج دانش آموزی،کلاس های آموزشی رباتیک ونشستهای پرسش وپاسخ در مدارس از مهمترین فعالیت های حوزه بسیج دانش آموزی است.

سرهنگ محمد لطیف ارجمند گفت:بیش از 100هزار دانش آموز عضو بسیج دانش آموزی هستند.

بیش از 140 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در کهگیلویه و بویراحمد درحال تحصیل هستند.

انتهای پیام /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.