سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

چاه کنی که ته چاه نماند

آتش نشانان کاشانی چاه کن 45 ساله را که در ته چاه گرفتار شده بود، نجات دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان گفت:این چاه کن افغانی که بر اثر وقوع حادثه روز دوشنبه 14دیماه در چاهی واقع در خیابان امیرکبیر گرفتار شده بود توسط تیم امداد و نجات ایستگاه شماره 2 این سازمان نجات یافت.

روح الله فدایی با اشاره به تحویل این فرد حادثه دیده به نیروهای امدادی گفت:پس از انجام اقدامات اولیه توسط عوامل اورژانس وی به هوش آمد.

وی در ادامه، وقوع چهار آتش سوزی در منزل مسکونی، خودرو و مغازه ای در کاشان را همزمان با روز پنج شنبه یادآورشد و گفت: تیم های عملیاتی از چهار ایستگاه پس از اطلاع این حوادث از طریق سامانه 125 در محل های اعلام شده حاضر شدند و با اقدام بموقع حریق ها را مهار کردند.

به گفته وی،حریق منازل مسکونی در محدوده ایستگاه شماره یک و چهار واقع در بلوار ملاصدرا و میدان بخارایی، خیابان اعتمادی رخ داد که 2 مصدوم مواجه با سوختگی در حریق منزل مسکونی بلوار ملاصدرا که با ده بودند نجات پیدا کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان، گفت: در حریق خودرو تریلر که در کیلومتر10 اتوبان کاشان- نطنز رخ داد با اعزام نیروهای ایستگاه 4 و پشتیبانی ایستگاه یک موفق به اطفاء این آتش سوزی شدند.

فدایی افزود: چهارمین حریق نیز در مغازه پوشاک واقع در خیابان شهید رجایی کاشان رخ داد که آتش آن به سرعت با اعزام تیم های عملیاتی از ایستگاه شماره یک مهار و از سرایت به مغازه های مجاور جلوگیری شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.