سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تئاتر فجر 34؛

جشنواره تئاتر فجر به سمت استاندارد جهانی قدم برمی‌دارد

گسترش بخش‌های جشنواره تئاتر فجر مثل تولیدات تازه تئاتر، مرور و ... سبب نزدیک شدن آثار و جشنواره به استاندارد جهانی شده است.

ساناز بیان کارگردان منتخب بخش مرور سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» گفت: این اثر نمایشی اولین بار در پاییز سال 92 در سالن شمس اجرا رفت و با استقبال خوبی هم مواجه شد. در پی این اقبال عمومی نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» امسال در تئاتر باران برای دومین بار روی صحنه رفت.

وی ادامه داد: این اثر ساختاری مستند دارد. مستند به معنای روایت رخدادهای واقعی و بر اساس وقایع منتشرشده در روزنامه‌ها و جراید معاصر است. داستان سه زن متهم به قتل را نمایش می‌‌دهد و ترکیبی از واقعیت و انتزاع است.

بیان در خصوص عملکرد جشنواره تئاتر فجر تصریح کرد: در  این ده سال برای جشنواره تئاتر فجر اتفاقات خوبی پیش آمده و نگاه و رویکرد بهتری به آن شده است و پیش از این فرصت تمرین و تولید اثر محدود بود و هنرمندان برای اثری عجولانه هزینه پرداخت می کردند؛ اما خوشبختانه در حال حاضر بخش تولیدات تازه تئاتر و مرور گسترده‌تر شده و این اتفاق سبب نزدیک‌تر شدن آثار و جشنواره به استاندارد جهانی شده است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.