سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موضوع تخلفات شهرداری شخصی نیست/تا آخر پای حرف‌های خود ایستاده ام

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: مطرح کردن تخلفات شهرداری یک موضوع شخصی نیست و تا آخر پای حرف‌های خود ایستاده ام.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در دویست و بیست و سومین شورای علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری بی انضباطی مالی دارد، اظهار داشت: آیا من باید در خصوص بی انضباطی مالی شهرداری سکوت کنم؟

وی افزود: اگر اعضای کمیسیون بخواهند دیگر من رئیس نباشم خوشحال می‌شوم چرا که من به عنوان یک عضو کارم را بهتر دنبال می‌کنم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به حرف‌های برخی از اعضا شورای شهر که معتقدند صحبت‌های من در مورد شهرداری شخصی است، تاکید کرد: خدا از من نگذرد اگر موضوع شخصی باشد. من تهمت شخصی به کسی نمی‌زنم و تا آخر هم پای حرف‌های خود ایستاده ام.

دبیر با بیان اینکه مباحث مالی تخصصی است، اضافه کرد: بنده کار بدی کرده‌ام که مباحث مالی را باز می‌کنم و به صحن شورا می‌آورم.

وی ادامه داد: چرا برای ساخت مجتمع بهاران در وسط سال زمانی که بودجه‌ای برای آن در نظر نگرفته نشده است باید از جایی دیگر برای آن هزینه شود؟ بحث من این است که آن را به صحن شورا بیاورند و یا برای آن بودجه تعیین کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، تصریح کرد: فروش تپه‌های عباس آباد تخلف بود چرا که بنده از آقای ناصحی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی نامه مکتوب دارم که بدون اجازه کمیسیون عمران این کار را انجام داده اند.

دبیر در پایان تاکید کرد: هنگامی که در مجلس شورای اسلامی وزیر را استیضاح می‌کنند آیا آن وزیر ضدانقلاب است؟ آیا آن وزیر از سرمایه‌های کشور محسوب نمی‌شود؛ هنگامی که استیضاح صورت گرفته حتماً تصمیم مدیریتی غلطی انجام شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، دبیر ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.