سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

آغاز تولید نمایش رادیویی خط خون در گیلان

تولید نمایش رادیویی خط خون در گیلان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رییس کمیته تبلیغات و روابط عمومی ستاد کنگره ملی 8000 شهید گیلان با اعلام این خبر گفت: تولید نمایش رادیویی خط خون در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی 8000 شهید استان گیلان در صدای مرکز گیلان آغاز شده است. 

علی طلوعی با بیان اینکه این نمایش رادیویی با گرامیداشت یاد و خاطره 50 نفر از سرداران شهید استان گیلان در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی تهیه و تولید می شود ، افزود : نمایش رادیویی خط خون در 50 قسمت 30 دقیقه ای برای پخش از رادیو گیلان ساخته می شود .

وی خاطرنشان کرد : این نمایش بر اساس وصیتنامه و ذکر خاطرات شهیدان توسط خانواده ، دوستان و همرزمان آنها در جبهه های حق علیه باطل ، به مرور داستان زندگی حماسه آفرینان سال های دفاع مقدس و تشریح دلاوری ها و رشادت های سرداران سرفراز گیلانی می پردازد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به اینکه نویسندگی ، کارگردانی و تهیه کنندگی این نمایش رادیویی الف را مریم واحد برعهده دارد ، گفت : مهدی مددکار ، بهرام نوری ، مهدی مخبری ، ابراهیم عاقلی ، مهدی آذر ، مجید پتکی ، طاهره اسماعیلی، عفت جمالی پور و مریم واحد بازیگران نمایش رادیویی خط خون هستند .

نخستین کنگره ملی 8000 شهید استان گیلان با حضور شخصیت های کشوری و استانی اردیبهشت سال آینده در رشت برگزار می شود .



انتهای پیام


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.