سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

شناسایی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در معابر شهر دهدشت

رئیس پلیس راهور کهگیلویه از شناسایی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در معابر شهر دهدشت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛علی اقبالی‌پور شناسایی نقاط حادثه‌خیز در نقاط شهری را در دستور کار پلیس دانست و افزود : طی مکاتبه با شهرداری اقداماتی برای شناسایی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در سطح شهر انجام شده است.

رئیس پلیس راهور کهگیلویه تصریح کرد: برای برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز در نقاط مختلف شهر دهدشت برنامه‌ریزی داریم تا همه شهروندان از معابر به صورت ایمن و بدون خطر تردد کنند.

اقبالی‌پور نصب سرعت‌کاه را از جمله برنامه‌های در دستور کار برای ایمن‌سازی معابر شهری دانست و گفت: امیدواریم با مسدود کردن بریدگی‌های اضافی و نصب سرعت‌کاه بتوانیم حوادث رانندگی را کاهش دهیم.

وی ایمنی ترافیک را یکی از اصول اولیه مهندسی ترافیک و برنامه‌ریزی حمل و نقل خواند و با بیان این‌که وقوع تصادفات در شبکه شهری یکی از عوامل موثر بر سیستم حمل و نقل است تصریح کرد: نخستین گام در بهبود سطح ایمنی ترافیک شناسایی نقاط حادثه‌خیز است.

این مسئول با اشاره به وضعیت نامطلوب سرعت‌گیرهای نصب‌شده در سطح شهر از شهرداری خواست نسبت به استانداردسازی این علائم اقدام کند.

رئیس پلیس راهور کهگیلویه ساماندهی پایانه‌های مسافربری و نیز علائم راهنمایی و رانندگی معابر شهری را از دیگر برنامه‌های پلیس راهور در دهدشت عنوان کرد.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.