سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

کمک یک‌ میلیارد تومانی خیرین سلامت به بهداشت باشت

مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت گفت: جذب یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان از کمک خیرین سلامت گامی مهم در راستای اهداف این شبکه در حوزه بهداشت و درمان بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ کریم رضایی با اشاره به فعالیت‌های شبکه بهداشت و درمان باشت افزود: طی دو سال اخیر اقدامات خوبی در راستای توجه و توسعه امورات بهداشتی در باشت صورت گرفته است.

وی افزود: در این راستا جذب یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان از کمک خیرین سلامت گامی مهم در راستای اهداف این شبکه در حوزه بهداشت و درمان بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت تصریح کرد: استقلال شبکه بهداشت و درمان باشت از گچساران یکی دیگر از اقدامات موثر در حوزه بهداشت و درمان باشت بوده است.

رضایی با بیان اینکه ارتقاء و جهش شاخص‌های سلامت در باشت قابل لمس و مشهود بوده است، گفت: برنامه‌های عملیاتی کوتاه و بلندمدت و استراتژیک طی این مدت اجرایی شده که اقدامی قابل قبول در راستای افزایش خدمات بهداشتی و پزشکی در باشت بوده است.

وی از تخصیص و جذب یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار در سال گذشته سخن گفت و افزود: این مقدار اعتبار در راستای ساخت کلینیک تخصصی، جذب متخصصین و تعمیر و مرمت فضاهای بهداشتی هزینه شده است.

رضایی با تأکید بر لزوم ساخت خانه‌های بهداشت در روستاهای فاقد خانه بهداشت گفت: ساخت خانه‌های بهداشت در مناطق بوستان، غورک و خان‌احمد از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته شبکه بهداشت و درمان باشت طی سال‌های اخیر بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت در پایان یادآور شد: اعتبار هزینه شده در خصوص ساخت خانه‌های بهداشت یاد شده افزون بر 250 میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.