سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آل اسحاق: پیشنهاد پرسپولیس به بیرانوند را بررسی می‌کنیم

مسئول کمیته نقل‌و‌انتقالات باشگاه نفت گفت: در صورتی که باشگاه پرسپولیس برای جذب بیرانوند پیشنهادی به باشگاه نفت دهد آن را بررسی می‌کنیم.

حسین آل اسحاق در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این که آیا باشگاه نفت رقم یک میلیاردی را برای فروش علی‌رضا بیرانوند در نظر گرفته بیان کرد: چنین موضوعی به هیچ وجه صحت ندارد و ما برای هیچ یک از بازیکنان مبلغ رضایت‌نامه اعلام نکرده‌ایم.

وی درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به دروازه‌بان نفت و یا معاوضه بیرانوند با سوشا مکانی گفت: این صحبت‌ها حاشیه‌های فصل نقل‌و‌انتقالات است.

باشگاه نفت بارها اعلام کرده همان طوری که برای جذب بازیکن از سایر تیم‌ها موظف به مذاکره مستقیم با باشگاه می‌باشد، اگر تیمی به دنبال به خدمت گرفتن بازیکنی از تیم ما است باید با باشگاه نفت مذاکره کرده و درخواست خود را به صورت کتبی مطرح نماید.

آل اسحاق ادامه داد: به همین سبب اگر باشگاهی خواستار جذب علی‌رضا بیرانوند باشد ما درخواست آن‌ها را با توجه به شاخصه‌هایی چون نظر کادر فنی و اقتصادی باشگاه نفت و نیاز تیم ارزیابی کرده و در این باره تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کنیم.

وی افزود: ما در ابتدای فصل نیز همین رویه را برای جلوگیری از بازارگرمی‌های نقل‌و‌انتقالات به کار گرفتیم. شاید باشگاهی خواهان بازیکن گرفتن از نفت به صورت قرضی، دائمی و با مبلغ معین باشد در این صورت باید با ما مذاکره کنند.

مسئول کمیته نقل‌و‌انتقالات باشگاه نفت گفت: به هر حال مذاکره باشگاه‌ها برای انتقال بازیکن عرف می‌باشد و باید بگویم تاکنون هیچ درخواستی برای جذب بیرانوند از سوی باشگاه پرسپولیس و باشگاه‌های دیگر نسبت به سایر بازیکنان نفت مطرح نگردیده است.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.