مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت ضمن اعلام احتمال ادامه همکاری صادقیان با نفتی ها گفت: بیرانوند سرمایه باشگاه است و به هیچ وجه وی را نمی فروشیم.

حسین آل اسحاق در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره پیشنهاد 200 میلیونی باشگاه نفت برای جذب علی رضا بیرانوند بیان کرد:باشگاه پرسپولیس هیچ درخواستی به ما نداده و رقم مطرح شده نادرست است.ما بارها اعلام کرده ایم که بیرانوند سرمایه نفت است و به هیچ وجه سرمایه خود را به فروش نمی رسانیم.

وی افزود :این موضوع نه تنها تقاضای کادرفنی تیم بلکه خواست مسئولان باشگاه است.بارها بر تصمیم خود مبنی بر غیر فروشی بودن بیرانوند تاکید کرده ایم اما باز هم در رسانه ها و البته از سوی برخی باشگاه ها این امر مطرح می گردد.

آل اسحاق ادامه داد :در ابتدای فصل نیز صحبت از انتقال بیرانوند به تراکتورسازی و استقلال مطرح بود اما در آخر قرارداد این بازیکن با نفت تمدید گردید.

وی در مورد این که منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت گفته شاید به دلیل مشکلات مالی مجبور به فروش برخی بازیکنان نفت شویم ،اظهار کرد:نمیتوانم درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه صحبت کنم اما حتم بدانید منظور قنبرزاده از فروش برخی بازیکنان بیرانوند نبوده است.

آل اسحاق در پایان درباره تکلیف صادقیان در این باشگاه گفت: فردا تکلیف پیام صادقیان مشخص می شود و احتمال ادامه همکاری وی با نفت وجود دارد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام / 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار