سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

اغفال افراد با مشاور خانواده در تلگرم

رییس پلیس فتا استان از دستگیری فردی خبر داد که با راه اندازی گروه در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به اغفال زنان و دختران می كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ سرهنگ سید موسی حسینی بیان كرد: چندی پیش خانمی با مراجعه به پلیس فتا فارس ادعا كرد، در پی اختلاف با همسرم به دنبال مشاور و حل مشکلات شخصی و خانوادگی خودم بودم که در شبکه اجتماعی تلگرام توسط یکی از دوستانم لینک گروه تلگرام با عنوان "ارتباطات سالم زناشویی" که هدف آن را مشاوره خانواده بیان نموده بود دریافت و عضو آن گروه شدم.
وی ادامه داد:  این خانم جوان پس از ورود به این گروه و دیدن مطالب آموزشی زناشویی مشکل خود را بیان می کند که بلافاصله گرداننده گروه شروع به راهنمایی و مشاوره می کند.

اما داستان به اینجا ختم نمی شود و پس از مدتی دایر کننده گروه شروع به ارسال پیام ها و مطالب نامربوط در گفتگوی خصوصی با هدف برقراری ارتباط می كند که این خانم جوان بلافاصله موضوع را به پلیس "فتا" گزارش و پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

رییس پلیس فتا استان فارس بیان كرد: پس از دستگیری متهم و در پی بررسی های فنی کارشناسان این پلیس مشخص شد وی هیچگونه تحصیلات و پیشینه ای در زمینه مشاوره نداشته و در چندین مورد به بهانه راهنمایی و مشاوره خانواده اقدام به اغفال زنان و دختران كرده است.

سرهنگ حسینی ضمن تاکید بر گمنامی کابران در فضای مجازی و سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب در این فضا، از شهروندان درخواست كرد، در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به دنبال رفع مشکلات شخصی و خانوادگی خود نباشند چرا که ناشناس بودن مخاطبان زمینه را برای طعمه قرار گرفتن آنان فراهم می كند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.