ریيس پليس امنيت عمومی استان فارس از دستگيری 7 نفر اراذل و اوباش در شيراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ سرهنگ علی ذوالقدری گفت: در اجرای طرح پاكسازی محلات آلوده از وجود اراذل و اوباش و دستگیری متهمان تحت تعقیب كه با اقدامات رذیلانه از قبیل؛ عربده كشی، شرب خمر، حمل سلاح سرد و گرم، تیراندازی و ایجاد مزاحمت در معابر عمومی موجبات ناامنی و سلب آسایش شهروندان را فراهم كرده بودند، ‌در دستور كار ماموران پلیس امنیت عمومی استان فارس قرار گرفت.

وی اظهار كرد: در این راستا ماموران پس از شناسایی مخفیگاه های این افراد در نقاط مختلف شهر شیراز، با هماهنگی مقام قضایی در قالب چندین اكیپ عملیاتی از آن مكان ها بازرسی، در نتیجه 7 نفر اراذل و اوباش را دستگیر كردند.

رییس پلیس امنیت عمومی استان فارس با بیان اینكه این افراد در محله های "مهدی آباد"، "شیشه گری"، "سلطان آباد" و "بلوار نصر" دستگیر شدند، گفت: این افراد اقدام به ایجاد رعب و وحشت،‌ تیراندازی به سمت شهروندان، درگیری و ضرب و جرح شهروندان، درگیری با ماموران كرده بودند.
سرهنگ "ذوالقدری" ادامه داد: از مخفیگاه این افراد تعداد ۹ تیغه كارد و مقادیری مشروبات الكلی كشف و یك دستگاه خودرو "وانت پیكان" متعلق به آنها نیز توقیف شد.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب


برچسب ها: پایان ، خط ، اوباش ، اراذل ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.