سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیخی

طولانی‌شدن زمان لیگ باعث دلزدگی‌ تیم‌ها شد

بازیکن تیم تاسیسات دریایی گفت: تیم تاسیسات دریایی تمرینات خود را از اردیبهشت ماه آغاز کرد همین طولانی‌شدن زمان لیگ باعث دلزدگی تیم‌های لیگ بود.

نرگس شیخی بازیکن تیم هندبال تاسیسات دریایی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار  حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جواناظهار کرد:مسابقات لیگ برتر امسال به لحاظ جدول مناسب نبود، تیم ما برای چهارمین مرتبه دیدار ثامن‌الحجج می‌رفت.

قرار بود مسابقات از مرداد ماه شروع شود اما متاسفانه به تعویق افتاد و با چند ماه تاخیر از مهرماه آغاز به کار کرد.

تیم تاسیسات تمرینات خود را از اردیبهشت ماه شروع کرده و همین امر باعث دلزدگی و خستگی تیم ما شد.

وی گفت: امیدوارم با تدابیر مسئولان این مشکلات از این پس از فصل‌های بعد لیگ برتر اتفاق نیفتد چرا که همین عوامل باعث رفت تیم‌ها شده و هزینه مازاد زیادی صرف می‌شود.

بازیکن تیم تاسیسات در خصوص داوری این دوره مسابقات لیگ خاطرنشان کرد: از کوبل داوری امسال اصلا راضی نبودیم این داوران اصلا خطاها را نمی‌بینند و همین  باعث تغییر نتیجه در یک تیم می‌شود امیدوارم به قضیه داوران و اشتباهات چشمگیر آنها رسیدگی شود آنها در بعضی قضاوت‌ها بدون دلیل بازیکن را از حضور در زمین محروم می‌کنند که در بازی قبل همین مساله برای یکی از هم تیمی‌های من اتفاق افتاد.

شیخی در پایان گفت: رسیدگی مسئولان و حمایت آنها از تیم‌های بانوان بیش از بیش امیدوارم مشکلات تیم‌ها برطرف شد و شاهد انصراف و دیگر مشکلات تیم‌ها در لیگ برتر آینده نباشم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.