سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

اسکان اضطراری 200 مسافر در راه مانده در مسجد النبی قروه

رئیس هلال احمر شهرستان قروه از اسکان اضطراری 200 مسافر در مسجد النبی شهر قروه و چهار مسافر در پایگاه جمعیت هلال احمر گنجی در 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،فاضل رحیم زاده گفت: از صبح روز جمعه تا صبح روز شنبه 16 نفر نیروی عملیاتی هلال احمر با دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه وانت کمک دار، در قالب دو تیم اسکان و یک تیم جاده هلال احمر به مسافران و درماندگان خدمات ارائه داده اند.

وی از واژگون شدن یک دستگاه اتوبوس در سه کیلومتری محور قروه – سنندج در شب گذشته خبر داد وافزود: در این حادثه هشت مصدوم توسط نیروهای امداد و نجات سرپایی درمان شدند.

رحیم زاده بیان کرد: دو خودرو شخصی دچار مشکل شده بودند که توسط امدادگران هلال احمر مشکل آن ها مرتفع شد و بیش از 20 بسته غذایی در پایگاه جمعیت هلال احمر گنجی و امداد رسانی در میان مسافران گرفتار برف توزیع شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قروه نیز گفت: شش اکیپ فعال و 15 دستگاه ماشین آلات برف روب بخش خصوصی، 17 دستگاه ماشین آلات برف روب دولتی و 15 دستگاه تراکتور به منظور برف روبی جاده های اصلی و روستایی شهرستان قروه فعال هستند.

عبدالرضا ابراهیمی فر از 200 تُن شن، ماسه و نمک به منظور تسهیل تردد و بازگشایی محورهای ارتباطی شهرستان خبر داد و افزود: 100 تن شن و ماسه و نمک برای جاده های روستایی و فرعی نیاز است.

وی گفت: به علت کولاک شدید و دید ناکافی جاده ها از ساعت 12 شب تا شش صبح جاده ها توسط پلیس راه ها بسته شده بودند.
ابراهیمی فر در پایان افزود: هیچ راه روستایی در شهرستان قروه مسدود نشده است و تمامی جاده های اصلی شهرستان قروه باز هستند.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.