سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

شهادت شیخ نمر سقوط آل سعود را حتمی‌تر می‌کند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اعدام شیخ نمر اظهار کرد: اعدام مجاهد ضد استبداد، استعمار و ستم، سقوط آل سعود را حتمی‌تر می‌کند و خون شهید دامن ظالمان را می‌گیرد و این سنت الهی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت‌‌الله عباس کعبی گفت: خون شهیدان درخت اسلام را بارور می‌کند و شهادت حیات حقیقی است و در واقع اعدام شیخ نمر در عربستان سعودی در بین اهل سنت و شیعیان مظلوم نهضت بیداری اسلامی را بارور می‌کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه حرکت بیداری اسلامی علیه آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود سرکوب‌شدنی نیست، گفت: آل سعود با اعدام این شیخ انقلابی مرتکب جنایت و اشتباه بزرگ شده است، این خیره‌سری‌ها و اتکای به آمریکا و رژیم صهیونیستی آل سعود را در نزد جهان اسلام منزوی‌تر می‌کند.

وی اعدام این روحانی مجاهد را نشانه استیصال و درماندگی آل سعود عنوان کرد و افزود: امروز آل سعود متاسفانه به عنوان ابزار آمریکا و صهیونیسم بوده و عامل اصلی تفرقه به شمار می‌رود و جنگ نیابتی را از سوی آمریکا در منطقه علیه امت اسلامی با رویکرد شیعه‌ستیزی و ایران‌ستیزی آغاز کرده که این مشکلات به سبب تفرقه و دو دستگی درون امت اسلامی به وجود آمده است.

کعبی خاطرنشان کرد: اکنون رسالت علمای بیدار و روشنفکران مسئول امت اسلامی این است که علیه آل سعود بسیج شوند و این جنایت بزرگ را نه تنها محکوم کنند، بلکه خواهان محاکمه جانیان شوند و سازمان‌های مدعی حقوق بشر باید علیه آل سعود بیانیه صادر کنند.

وی ادامه داد: مضحک این است که آل سعودِ ضد دموکراسی و ضد حقوق بشر در حالی که مردم یمن را به خاک و خون کشیده و به مردم مظلوم خود رحم نمی‌کند، نهاد بین‌المللی حقوق بشری نیز تاسیس کرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه این تناقض‌ها و خیره‌سری‌ها با پشتیبانی و چراغ سبز آمریکا و رژیم صهیونیستی انجام می‌شود، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی را مسئول این جنایت می‌دانیم.

وی خاطرنشان کرد: شهادت این سرباز فداکار حضرت بقیه الله(عج) را به مراجع، حوزه‌های علمیه، مردم مظلوم منطقه حجاز و شیعیان تسلیت می‌گوییم.

وی خاطرنشان کرد: جای خرسندی است که چنین روحانیونی از این منطقه راه روحانیون بزرگ و عالمان را ادامه می‌دهند و به عنوان یکی از پرچم‌داران نهضت بیداری اسلامی علیه آل سعود نام شیخ مجاهد شهید شیخ نمر ثبت می‌شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: قم ، شیخ نمر ، جهان اسلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.