سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

پیروزی شهرداری جوان ارومیه برابر عقاب تهران

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در هفته نخست دور برگشت رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور در دیداری خانگی، مقابل تیم عقاب تهران به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ در هفته نخست دور برگشت این رقابتها دو دیدار در گروه دو برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم شهرداری جوان ارومیه میزبان عقاب تهران بود.

این دیدار در سالن مخابرات ارومیه برگزار شد که در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم شهرداری جوان ارومیه به پایان رسید.

تیم شهرداری جوان ارومیه ست های سوم، چهارم و پنجم را به ترتیب با امتیاز های 25 بر 14، 32 بر 30 و 17 بر 15 پیروز شد و ست های اول و دوم را با امتیازهای 25 بر 21 و 25 بر 20 به حریف خود واگذار کرد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه برای شروع این دیدار از ترکیب توحید اصغری، صابر علیپور، سعید مرادی، سجاد سیفی نیا، مهدی ساعدی فر، میلاد حمیدی و آرش آقاپور (لیبرو) استفاده کرد و در ادامه به احد رضایی، میلاد فتاحی، رضا تاروردی و سینا بوداقی اجازه بازی داد.

سرمربی تیم عقاب تهران نیز در ابتدای این مسابقه از ترکیب هوشنگ یزدانی، میثم فریدی، میثم تیموری، سید فخرالدین رضوی، علی رحمانی، محمدرضا عوض پور و عبداله حبیبی (لیبرو) استفاده کرد.

فرج الله فرج اللهی به عنوان ناظر این دیدار و اصغر میرزایی و بهزاد جهانی به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم امر قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

تیم شهرداری جوان ارومیه با این پیروزی 7 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد.

در هفته دوم دور برگشت این رقابت ها روز چهارشنبه (16 دی ماه) تیم شهرداری جوان ارومیه میهمان تیم مقاومت فرمانداری مهاباد است.

تیم شهرداری جوان ارومیه در گروه دوم این رقابت ها با تیم های مقاومت فرمانداری مهاباد، حمل و نقل سراسری سرمست، عقاب تهران و ملوان تهران هم گروه است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: پیروزی ، ارومیه ، والیبال ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.