تیم والیبال مقاومت فرمانداری مهاباد ، هفته نخست دور برگشت رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور در یادواره 200 شهید والیبالیست برابر تیم حمل و نقل سراسری سرمست کرمانشاه به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ارومیه ؛ در هفته نخست دور برگشت این رقابت ها دو دیدار در گروه ب این مسابقات برگزار شد که در یکی از این دیدارها، تیم مقاومت فرمانداری مهاباد میهمان تیم حمل و نقل سراسری سرمست کرمانشاه بود.

در این دیدار که در کرمانشاه برگزار شد، تیم مقاومت فرمانداری مهاباد در سه ست متوالی موفق شد میزبان خود را شکست داده و به پنجمین پیروزی متوالی خود در این رقابت ها دست پیدا کند.

تیم مقاومت فرمانداری مهاباد در این دیدار توانست با ارائه یک بازی برتر و با نتایج 25 بر 13 ، 25 بر 21 و 25 بر 22 بازی را به نفع خود به پایان رسانده و نتیجه دور رفت را تکرار کند.

با این نتیجه مقاومت فرمانداری مهاباد با کسب 13 امتیاز در رده نخست جدول قرار گرفت و تیم های عقاب تهران با 9 و شهرداری جوان ارومیه با 7 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم جای گرفتند.

در دیگر بازی این گروه نیز تیم شهرداری جوان ارومیه میزبان عقاب تهران بود که این دیدار را شهرداری جوان ارومیه با نتیجه 3 بر 2 به سود خود به پایان رساند.

رقابت های لیگ دسته یک کشور با حضور 19 تیم در چهار گروه از 27 آبان ماه آغاز شده و دور رفت آن روز چهارشنبه 25 آذر ماه به پایان رسید.

تیم مقاومت فرمانداری مهاباد در گروه 2 این رقابت ها با تیم های شهرداری جوان ارومیه، عقاب تهران، حمل و نقل سراسری سرمست کرمانشاه و ملوان تهران هم گروه است.

گفتنی است در هفته دوم دور برگشت این رقابت ها روز چهارشنبه (16 دی ماه) تیم شهرداری جوان ارومیه میزبان تیم مقاومت فرمانداری مهاباد است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.