سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

حضور داور جوان سمنانی در تور جهانی والیبال ساحلی

فدراسیون جهانی والیبال، داوران بین‌المللی و نامزد بین‌المللی تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش را معرفی کرد که در این میان نام یک داور سمنانی هم به چشم می خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛  ایران برای نخستین بار از 25 تا 30 بهمن ماه میزبان تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش است.

فدراسیون جهانی والیبال 16 داور بین‌المللی و نامزد بین‌المللی برای قضاوت در این رقابت‌ها معرفی کرده است که نادر انصاری از ایران نیز در این فهرست قرار دارد.

 جیر دال از نروژ به عنوان مسوول داوران از سوی FIVB برای این رقابت‌ها معرفی شده است و امیدوار حاتمی نیز به عنوان سرپرست داوران از سوی سازمان والیبال ساحلی معرفی شده است.

علاوه بر 16 داور معرفی شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال، 18 داور نیز از ایران در این رقابت‌ها معرفی شدند که به عنوان داوران خط نگهدار، منشی و میز حضور خواهند داشت ، که نام امیرحسین صادقی جوان 24 ساله سمنانی نیز در بین این داوران دیده می شود.

سایر داوران از کشورهای کرواسی، روسیه، پرتغال، قطر، نروژ، اسلواکی، اسپانیا، تونس، ترکیه، مصر،صربستان،سودان ، لبنان اوگاندا، سیرالئون هستند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.