سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

شهرداری تبریز به مقام سومی مسابقه استقامت لیگ برتر جاده رسید

سعید صفر زاده قهرمان انفرادی شدبا برگزاری مسابقه استقامت لیگ برتر جاده به پایان رسید و تیم های پیشگامان ، ارکید و شهرداری تبریز بر سکوی اول تا سوم قرار گرفتند .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز تبریز؛ با برگزاری مسابقه استقامت لیگ برتر جاده به پایان رسید و تیم های پیشگامان ، ارکید و شهرداری تبریز بر سکوی اول تا سوم قرار گرفتند .

سومی و آخرین مرحله لیگ برتر جاده سال 1394 با برگزاری مسابقه استقامت جاده و حضور 45 دوچرخه سوار در قالب 8 تیم در فاز غربی پارک چیتگر تهران به پایان رسید که سعید صفرزاده دوچرخه سوار تیم شهرداری تبریز بر سکوی نخست ایستاد محمد رجبلو رکابزن تیم ارکید تهران به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد و حمید بیک خورمیزی از تیم پیشگامان کویر یزد نیز بر سکوی سوم قرار گرفت .

بدین ترتیب لیگ برتر جاده بعد از سه مرحله رقابت تیم های شرکت کننده به پایان رسید و رکابزنان پیشگامان کویر یزد کاپ قهرمانی را به خانه بردند، تیم ارکید تهران به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم شهرداری تبریز نیز سوم شد .

لازم به ذکر است قادر میزبانی از قهرمانان با سابقه کشورمان به صورت آزاد در این مرحله شرکت کرده بود که زود تر از سایر دوچرخه سواران از خط پایان عبور کرد و سعید صفرزاده پشت سر او مسیر مسابقه را طی نمود و به مقام اول دست یافت.
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.