سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

حماسه 9 دی یادآوری دفاع جانانه رهبری معظم از انتخابات و آرای مردم است

امام جمعه قم گفت: فتنه 88 فراتر از یک سوء تفاهم است و امیدواریم که افراد به عمق مسأله توجه کنند، غرض ورزی که در این رابطه در داخل و خارج وجود دارد مورد توجه ملت قرار نخواهد گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی رییس جامعة المصطفی العالمیه ، با تأکید بر لزوم گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: حماسه نهم دی در امتداد یک سلسه از حماسه آفرینی های ملت رشید و بزرگ ایران قرار دارد.

وی افزود: حماسه 9 دی یادآوری دفاع جانانه رهبری معظم از آرای مردم و لایه جمهوری اسلامی ایران است، چیزی که شاید بسیاری به آن توجه نکنند این است که ملت بزرگ ایران در نهم دی به پشتوانه و پشتبانی رهبری قیام کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که رهبر معظم انقلاب خود را سپر دفاع از انتخابات و آرای مردم قرار داد، اظهار داشت: این مسأله نکته بسیار مهمی است که در اکثر مواقع به عمق آن توجه نمی شود.

وی با انتقاد از کسانی که فتنه 88 را صرفا سوء تفاهم و کدورت سیاسی نامگذاری می کنند، ادامه داد: اگر این افراد بگویند برخی از اعتراضات و تجمعات اولیه سوء تفاهم بود شاید بتوان قبول کرد اما پس از آن که در برابر آرای مردم مقاومت شد و رهبری بر اساس عقلانیت و منطق دقیق مواضع روشنی گرفتند دیگر نمی شود این مسأله را سوء تفاهم دانست.

امام جمعه موقت قم با بیان این که فتنه 88 مقابله با وجه جمهوریت نظام بوده است، ابراز داشت: فتنه 88 فراتر از یک سوء تفاهم است و امیدواریم که افراد به عمق مسأله توجه کنند، غرض ورزی که در این رابطه در داخل و خارج وجود دارد مورد توجه ملت قرار نخواهد گرفت.


انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.