نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور مردم در حماسه نهم دی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در جریان فتنه 88 دشمنان نظام و اسلام را مأیوس کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی   افزود: ملت ایران به عنوان عضو یک خانواده باید متحد و همدل باشند و از کشور دفاع کنند.

وی بااشاره به اینکه مردم انقلابی و بابصیرت استان مرکزی در نهم دی سال 88 پیش قدم بودند گفت : اقشار مختلف مردم در صفوفی به هم پیوسته در حماسه نهم دی برخواستند تا از اختلاف و تفرقه افکنی در کشور جلوگیری کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود : تمام احزاب و گروه های کشور به دلیل توهین به امام و ولایت احساس کردند که دشمنان در کمینند و قصد آسیب رساندن به کشور را دارند و همه در راهپیمایی نهم دی سال 88 شرکت کردند و حماسه آفریدند.

امام جمعه اراک عنوان کرد: انتظار می رود ملت انقلابی ایران یکبار دیگر همچون حماسه نهم دی در دهه فجر و انتخابات هفتم اسفند امسال حماسه ای دیگر بیافرینند.

آیت الله دری نجف آبادی همچنین از تمام اقشارمردم و گروهها و دانشگاهیان استان دعوت کرد تا فردا پنج شنبه در مراسم سخنرانی حضرت آیت الله نوری همدانی که در مصلی شهر اراک برگزار می شود شرکت کنند .

انتهای پیام/گ

برچسب ها: اراک ، دری ، همدل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.