سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مارک تونر: روسیه تلاش‌ها برای آتش بس در سوریه را تضعیف می‌کند

آمریکا روسیه را به تضعیف تلاش‌ها برای برقراری آتش بس در سوریه متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره؛ مقامات آمریکایی مدعی هستند روسیه با کشتار صدها غیر نظامی در سوریه، تلاش ها برای دستیابی به آتش بس را در این کشور تضعیف می کند.

شبکه الجزیره انگلیسی در ادامه تصاویری از وضع مناطق اطراف دمشق بعد از انجام حمله ای هوایی در این مناطق نشان داد و مجری این شبکه گفت مشخص نیست که این حملات را نیروی هوایی روسیه انجام داده است یا نیروهای ارتش سوریه.

"مارک تونر،" سخنگوی وزات دفاع آمریکا، مدعی شد: سازمان های مردم نهاد گزارش داده اند در حملات نیروی هوایی روسیه به سوریه صدها غیر نظامی از جمله شماری از نیروهای امدادی، پزشکی و درمانی کشته شده اند و شماری از مدارس و بازارها هدف قرار گرفته اند. این حملات همچنین به آواره شدن بیش از صد و سی هزار نفر از شهروندان سوریه از اکتبر تا اواسط ماه نوامبر منجر شده‌اند. 
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در ادامه مدعی شد: ما از افزایش تلفات غیر نظامیان در سوریه به شدت نگران هستیم، به ویژه آنکه بعد از شروع حملات هوایی روسیه در داخل خاک این کشور با هدف نابودی مقرهای تروریست ها آمار تلفات افزایش یافته است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.