سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين؛

برگزاری جشن میلاد پیامبر (ص) در 900 نقطه قزوین

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در 900 نقطه این استان جشن بزرگی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛حجت‌الاسلام عباس نظري با اشاره به برنامه‌های پیش رو سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: این جشن در 300 نقطه شهرستان قزوین، 150 نقطه شهرستان البرز، 200 نقطه شهرستان تاکستان، 100 نقطه شهرستان بویین‌زهرا، 50 نقطه شهرستان آوج و 100 نقطه شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به برگزاری جشن به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در مسجد جامع شهرستان بویین‌زهرا طی هشتم دی‌ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشاء بیان کرد: در این جشن آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین به ایراد سخن می‌پردازد.

نظری با اشاره به برگزاری جشن شادی‌های ماندگار اضافه کرد: این جشن در هشتم دی‌ ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشاء نیز در امامزاده حسین (ع) برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: همچنین امشب جشنی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در مسجد موسی‌بن‌جعفر (ع) خیابان حیدری برگزار می‌شود که در این جشن حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی سخنرانی می‌کند.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه جشنی نیز در مسجد رسول اکرم (ص) شهر الوند به مناسبت ایام پیش رو برگزار می‌شود، ادامه داد: آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین سخنران این مراسم است.

نظری به اعزام مبلغ اشاره و تصریح کرد: 204 نفر به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت اعزام می‌شوند که 84 نفر آن‌ها از دفتر تبلیغات قم و مابقی آن نیز از استان قزوین اعزام می‌شوند که شامل آقایان و بانوان است.

این مسئول با اشاره به هفته وحدت عنوان کرد: بنا به تاریخ اهل سنت 12 ربیع‌الاول و بنا بر تاریخ اهل تشیع 17 ربیع‌الاول میلاد پیامبر اکرم (ص) است بنابراین بین این دو هفته را هفته وحدت می‌گویند.

انتهاي پيام/ف
برچسب ها: جشن ، میلاد ، پیامبر ، برگزار ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۸ دی ۱۳۹۴
لبیک یا رسول الله.
سلام بر شما که بهترین بنده خدا هستید.
سلام بر همه فرزندانتان خصوصاً ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق(علیه السلام).
ای کاش روزی برسد چشم همه محبان به جمال نورانی امام زمان حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) روشن شود.
انشاالله.