سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

مشهد الرضا عطر مدینه می دهد/ اعلام ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی در شب طلوع دو نور

ویژه جشن های شب ميلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد،معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: جشن‌های ویژه میلاد فرخنده پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در ۳ نوبت و با شعار پیامبر رحمت منادی وحدت در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: این جشن‌های باشکوه امروز و فردا از ساعت 9:30 تا 12 و 17:15 تا 20 در رواق امام خمینی(ره) بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سخنرانان این برنامه گفت: آیت‌الله سید احمدخاتمی و حجت‌الاسلام سیدجعفر طباطبایی پیرامون موضوعات سبک زندگی نبوی و جعفری، بیان سیره و سنت و آموزه‌های اخلاقی پیامبر اعظم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) سخنرانی می‌کنند.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی افزود: اجرای برنامه‌های مدیحه ‌سرایی و مولودی ‌خوانی توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از جمله ماهرخسار، واعظی، آتشبار، خالق‌پور و عارف و اجرای سرود و تواشیح توسط گروه سیرت‌النبی از دیگر برنامه‌های این عید فرخنده و مبارک در حرم مطهر رضوی است.

حسینی در خصوص ویژه برنامه روز میلاد فرخنده پیامبر اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)، گفت: این جشن از ساعت 9 تا 10:30 روز سه‌شنبه هشتم دی با آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی و عموم زائران و مجاوران امام رضا(ع) در تالار اماکن متبرکه و صحن آزادی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.