سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

تیم فوتبال سبحان داروی رشت در صدر جدول جام گیل

تیم سبحان داروی رشت در جریان رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل ، برابر سرخ پوشان صومعه سرا به برتری رسید و به صدر جدول رده بندی این رقابت ها صعود کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مسوول روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان با اعلام این خبر گفت: در این دیدار که عصر یکشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال سبحان داروی رشت موفق شد با نتیجه دو بر صفر برابر تیم فوتبال سرخ پوشان صومعه سرا به برتری دست یابد .

سعید علی پور با بیان اینکه این مسابقه از بازی های معوقه هفته نهم بود ، افزود : در سایر دیدارهای برگزار شده از بازی های معوقه هفته نهم ، تیم فوتبال مهتاب بافت شفت با نتیجه دو بر صفر هفت شهر گیلان را شکست داد و تیم فوتبال ملوان نوین بندرانزلی با نتیجه سه بر یک شهرداری ماسال را مغلوب کرد .

وی خاطرنشان کرد : دیدار تیم های فوتبال شهرداری چوبرتالش و شهرداری چاف و چمخاله لنگرود نیز به دلیل حذف تیم فوتبال شهرداری چاف چمخاله از لیگ ، سه بر صفر به سود تیم شهرداری چوبر تالش اعلام شد .

در رقابت های فوتبال لیگ برتر قهرمانی بزرگسالان استان گیلان جام گیل 13 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.