سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

همایش بصیرتی شهرستان قزوین برگزار شد

همایش بصیرتی شهرستان قزوین با حضور صدها نفر از بسیجیان و فرهیختگان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛در همایش بصیرتی فرماندهان و اعضای بسیج حوزه‌های شهرستان قزوین که با حضور افراد برجسته و سخنرانی حجت‌الاسلام علی قابل با محوریت شناخت عرصه نفوذ دشمنان صورت گرفت، عوامل داخلی تأثیرگذار در ایجاد فتنه سال 88 و نقش خواص بی‌بصیرت معرفی و ویژگی‌‌های مختلف آن تبیین شد.

سخنرانان با توجه به فرار رسیدن هفته وحدت و حماسه 9 دی بر لزوم توجه به تداوم وحدت کلمه در تمامی قشرهای مردم که یکی از  آرمان‌های نظام مقدس است، تأکید کردند.

مسئولان برگزاری این همایش بصیرتی و بسیجیان بر این باور بودند دشمنان از وحدت ملت ایران هراس داشته و در صدد ایجاد تفرقه و نفاق در بین مردم و مسئولان کشور بودند و خواص بی‌بصیرت با دامن زدن به جریان فتنه، آرمان‌های انقلاب را نشانه رفتند.

حماسه 9 دی با حضور ملت ایران که با سلاح هوشیاری و بصیرت وارد صحنه شدند، نیرنگ و نقشه دشمنان‌ انقلاب و نظام اسلامی را خنثی کرد.

در همایش بصیرتی فرماندهان و اعضای حوزه‌های بسیج شهرستان قزوین به توجه هرچه بیشتر جوانان و بسیجیان متدین و ولایت‌مدار در ایام انتخابات تأکید کردند تا فضای سالم و بدون حاشیه در آن ایام  فراگیر شود.

 در پایان همایش حجت‌الاسلام علی قابل به سوالات برادران و خواهران بسیجی شهرستان قزوین در مورد بصیرت و شناخت افراد در فضاهای غبارآلود سیاسی کشور به خصوص در ایام انتخابات پاسخ داد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.